Facebook i kampen mot hat

Facebook har utført en intern studie med mål om å kartlegge hatmeldingene på deres plattformer. Til tross for en velutviklet kunstig intelligens, har de på bakgrunn av en egen definisjon på “hat” utført studien med hjelp av representanter, fordi den kunstige intelligensen ikke har nok kulturell forståelse.

Les mer
Nye verktøy mot falske nyheiter

Fleire sosiale medieplattformer har no tatt i bruk nye verktøy i kampen mot falske nyheiter, konspirasjonar, og misinformasjon. Det er no to veke igjen til presidentvalet i USA, og med 2016 valet klart i bakhovudet, er det ingen tvil om at desse nye tiltaka er høgst nødvendig, dog kjem dei kanskje for seint.

Les mer
Skal me måtta betala for nyheiter? Klart me skal.

I desse krisetider er det eit stort behov for store mengder med riktig informasjon. Me er alle klar over at me må halda oss oppdaterte på slike krisesituasjonar, men likevel er det kun ein av tre nordmenn som er villige til å betala for nyheiter. Problematisk? Svært.

Les mer